טיפול בלקויות למידה

005
"אין לא יכול – יש לא רוצה".
אפשר לגלות לכם סוד? הילד שלכם
מאוד רוצה…
אז למה זה לפעמים לא יוצא?

כי ילד עם לקויות למידה, למרות הרצון העז להצליח, צריך להתמודד עם ליקויים במערכת העצבית הפוגעים במיומנויות למידה בסיסיות כמו חישוב, קריאה וכתיבה. ליקויים אלה הינם מולדים, ומקבלים צורות ביטוי מגוונות: דיסלקציה, דיסגרפיה, דיספרקציה, דיסקלקוליה, לקות שפתית, הפרעות קשב וריכוז ועוד.

אז אחרי שאמרנו את כל "מילות הגנאי"…
מה כל זה אומר על הילד שלכם?

נתחיל במה זה לא אומר:
אין שום קשר בין קשיי הלמידה לבין רמת האינטליגנציה והיכולת שלו להצליח!
ילדים עם לקויות למידה ניחנים לרוב ברמת אינטליגנציה ממוצעת ומעלה.

מה שמוביל לדבר הבא: זה נכון שהמונח המקובל הוא "לקויות למידה". אבל…
אם זה היה תלוי בי, הביטוי הזה היה משתנה ממזמן – כי אין שום פגם בילד שלך.
הוא נפלא ומקסים כמו שהוא – צריך רק לדעת איך להפעיל את עולמו הפנימי העשיר כדי
להתמודד בהצלחה עם קשיי למידה נקודתיים. איך עושים את זה?

טיפל בלקויות למידה: איך זה עובד?

בעקבות המקרה האישי שלי פיתחתי גישה רב מערכתית, המורכבת מטכניקות שונות שרכשתי. הגישה מזהה את הקושי בצורה מדויקת, ומציידת אתכם בכלים אפקטיביים להתמודדות מוצלחת בשלושה צעדים.

אחד מיתרונות השיטה הוא הפיכת תהליך הלמידה לחוויה מהנה, המאפשרת לילד לפתח מיומנויות תוך כדי משחק. בתמונה למטה: כך הופכים את הלימודים למשחק ילדים!
למידע על הגישה הייחודית לטיפול בלקויות למידה